Första utekvällen

Träffade en massa tyskar igårkväll, vi gick från bar till bar och åt tapas och drack, sedan vidare till en nattklubb för att dansa. Taxi till busstationen och där tog en toppenkväll en helvändning! Busstationen var stängd, var tvungen att fråga runt var jag skulle gå, ingen visste riktigt. Var iakttagen av ett gäng. Följde efter mig, försökte få kontakt med mig. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen och började få panik. Hamnade vid ett rödlyse och då frågar killen bredvid om han vet att dom kollat på mig ett bra tag. Jag bryter ihop och säger att jag är skiträdd för dom och att jag inte hittar nattbussen. Jag har tur, han ska med samma buss som jag och följer med mig och dom låter mig vara. Men vet inte om jag vågar åka nattbussen igen, gänget har tydligen busstationen som "sitt" område. Kanske får bli taxi hädanefter..

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0