.

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev. Tiden flyger iväg. Eller inte. Kan inte bestämma mig. Visst jag har varit här i lite mer än tre veckor, men det känns som om jag varit här längre. Just nu känns maj väldigt långt borta om man säger så. Men jag gillar att det är bra väder här, har inte tagit med mig så mycket vinterkläder så jag försöker hålla i mna fickpengar lite. Dock är det svår när man går till "Los Chinos", där finns allt och lite till för en billig peng. Saker som man inte visste att det fanns, men som är i stort behov av! Funderar på att öppna en webshop i Sverige och sälja över nätet..

Nyss lät Eduardo såhär: snnnnnnnaaaarkhhh!
Om nätterna så snarkar mannen/pojkarna i huset ikapp med varandra, högst vinner!

Imorgon har jag prov i min spanskakurs. Äntligen är den slut! Tror att det är den dyraste kurs jag någonsin kommer att betala för i hela mitt liv. Bra har den inte varit heller, det är bara läraren som pratat och vi har lyssnat, lyssnat och återigen.. lyssnat! Dock ger den mig fyra högskolepoäng jag kan tillgodoräkna mig (dock inget jag för tillfället vet att jag kommer ha användning för).

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0