Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv

Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld

Bara för kväll
Håll den tänd
Vi kan gå i eld

Agnes och jag åkte hem till Li, Li ovetandes om att vi skulle komma. Hennes mamma var väl den som främst ordnat detta. Vi åt en mysig middag och efterrätt och pratade. Tog en promenad ner mot Stora Torget. Tillsist ett farväl av Agnes uppe vid Östercentrum. Nu börjar det kännas tungt. Fast jag vet att om vi inte skulle åka åt dessa olika håll så skulle vi inte få uppleva världen. Det är ju bara någon månad. Det finns ju flyg, datorer, telefoner.. you name it!


Tyck till!
Postat av: Li

tack tack tack för den mysiga kvällen! en perfekt sista kväll med alla oss tre :) och åh vilket fint fotoalbum jag ska göra!

2010-08-22 @ 10:31:36
Postat av: agnes

åh. ni är finast.

2010-08-22 @ 22:45:38
Postat av: Linnea

Tycker om det du skrev! Spännande att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)


Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0