Samma gamla visa dag efter dag

Orientering idag, tänkte gå banan eftersom  jag fortfarande dras med min hosta. Men tävlingsinriktad som jag är sprang jag och joggade. Inte bra, det slutade i att jag nu är hemma. Huvudet och kroppen mår inte tillräckligt bra för att gå i skola. Jag ogillar skolan mycket starkt just nu. Samma gamla visa dag efter dag.

Igår kom en av de mardrömmar jag haft med att skaffa abbonemang på mobilen. Fick hem en (för mig) skyhög räkning. Upptäckte vad felet var och ringde till Tele2 direkt. Dom hade upptäckt felet och det kommer lösa sig. Men jag skulle vilja ha min min när jag såg räkningen förevigad.

Tyck till!
Postat av: Anonym

haha, jag såg minen. den var obetalbar!

2009-09-10 @ 17:49:32
Postat av: Anonym

haha, jag såg minen. den var obetalbar!

2009-09-10 @ 17:49:42

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0