Mardrömmen som var sann

Försov mig såklart imorse, hade alldelse för mycket känslor igårkväll som var tvungna att lugna ner sig och få sömn. Trodde allt var en mardröm när jag vaknade, tills jag gick in på mailen och insåg att det inte var det. Men jaja, jag har faktiskt accepterat det. OM mobilen skulle dyka upp, så är det bara en bonus. Annars hoppas jag han får betalningsanmärkning hos kronofogden så han inte kommer få köpa lägenhet, ta lån etc. Skit ska ha skit helt enkelt (när det gäller bedrägerijävlar, våldtäktsmän och mördare tillexempel).

Men nu är jag hemma och skriver på min svenskauppsats. Går inte så jättebra, vilket det aldrig brukar göra när någon uppsats innehåller ordet nationella.

Men om typ tjugo minuter ska vi åka till mormor som fyller år!


Tyck till!
Postat av: emelina

fin blogg du har :)

2009-10-01 @ 21:01:42
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Neha

Betalar man tillbaka sina skulder så försvinner betalningsarmärkningarna efter viss antal månader tror jag

2009-10-01 @ 23:19:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0