Jag ljuger så bra

Cool demonstration igår, drygt 200 pers var vi! Efteråt hade jag en linje i div 4 herrar. En fastlandsdomare var nere och dömde, Håkan. Gick väl okej, inte mer.

Vid halv åtta träffade jag tjejerna och vi gick ner till Olearys. När vi har tio meter kvar hör vi ett högt jublande, Sverige gjorde mål! Vi träffade bröderna Frid där och beställde in mat. Vi pratade om allt möjligt, kollade lite på matchen och störde säkert alldeles för många i deras tittande. Sen när Zlatan gör sista målet ställer sig alla upp och bara skriker och jublar, till och med Agnes!

Vi shottade och begav oss sen till Lillebror en liten stund. Sen gick jag och Li in till Gute. Vi dansade fötterna av oss, bokstavligt talat. På vägen hem träffade vi bartendern från Olearys och pratade lite. Sen somnade jag hemma hos Li.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0