Ipod, itunes?!

Fattar fortfarande inte hur man lägger in låtar på en ipod. Jag försökte såklart igår med itunes först, men det gick inte. Så då gjorde jag så som jag gör med min mp3, och då pajjade ipoden. Nu kommer bara apples fram och sedan kommer en mapp med ett utropstecken, så står det www.apple.com/support/ipod. Har försökt gjort som det har stått, men den vill inte fungera. Den som hjälper mig fixa den och lär mig hur man lägger in låtar får den största bamsekramen någonsin!

Var på studie-och yrkesvägledarmässan idag. Pratade med massor av nior och berätta varför just Richard Steffen är så bra. Riktigt roligt faktiskt! Efteråt åkte jag till Swegro och jobbade fram tills nio ikväll. Pengar pengar pengar!

Imorgon flyttar jag in till stan, wooohoo!

Tyck till!
Postat av: annie

jag kan försöka hjälpa dig, det borde inte vara så svårt!

2009-10-08 @ 08:38:03

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0