Ingen sömnlös natt här inte

Helt seriöst så har jag sovit sen klockan halv åtta igårkväll. Och ni som inte tror på att skolan är ett stort javla pain in the ass, varför skulle jag då däcka halv åtta på kvällen och inte vakna förrens vid kvart över sex? Någorlunda utvilad känner jag mig iallafall, efter gårdagens snurtigheter. Höll på att tappa balansen i trappan i skolan, glömde saker (närvarolistan till elevrådsmötet!!??) och glömde vad jag bestämt.

Skolan avslutades vid fyra med UF-kick off. Bjöds på cider och muffins och goddiebag. Fanns även sex lediga platser till företagardagen som dom sa var först till kvarn på. Jag och Molly gjorde upp så att hon tog mina grejer, och jag skulle sätta mig längre fram sista 10 minuterna, sen springa fram.

Nu är jag väldans hungrig då jag inte åt någon mat igårkväll, var så mätt på muffins.

Tyck till!
Postat av: Li

fick ni platser till företagardagen? :)shit vad spännande!

2009-10-02 @ 11:59:05
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 03:01:04

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0