Hur lägger man in låtar på en ipod?

Nk-provet gick helt okej. Glömde dock att blekjord hette blekjord och så skrev jag Kväve istället för nitratjoner på ett ställe. Två frågor som jag direkt visste att jag gjorde fel på.

Imorgon ska jag stå på studie-och yrkesvägledarmässan. Go Richard Steffen! Sen blir det potatissortering efter det till klockan nio på kvällen. Och på torsdag flyttar jag!!

Hur fan lägger man in låtar på en Ipod??

Tyck till!
Postat av: othiss

man laddar ner progrannet itunes and then you are ready to go

2009-10-06 @ 23:41:10
Postat av: agnes

FLYTTAR?! varför har inte jag fått veta något?!

2009-10-07 @ 00:42:56
URL: http://aggelitos.blogg.se/
Postat av: annie

med itunes? hahaha, visste du inte det?

2009-10-07 @ 13:16:15
Postat av: Li

Hej fina du! Jag har det sa himla bra. Det ar verkligen jattespannande allting och Camilles familj ar supergullig. Jag pratar franska hela tiden och lar mig sjukt mycket. Man far tre-ratters varje dag i skolan (!) och hemma pa kvallen. God mat. Hur ar det hemma och hur gar det med flytten? :)Kram!

2009-10-07 @ 14:20:38

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0