Uppsala

Inatt kom jag och övriga Gotlänningar hem efter en inspirerande helg i Uppsala. Det är sjukt hur mycket information man kan proppa in i huvudet och hur många vinklar man kan se allt ifrån. I söndags lyssnade vi till Maja Frankel, antecknade som en galning, och vad gör jag? jo, glömmer blocket såklart. Men Sanne lovade att riva ut sidorna och skicka ner och tills det skulle jag få låna Annies.

Fredagen spenderade jag, Li, Annie och Julia i Stockholm, med sällskap av Simon en stund. Älskade kungshallen mat och shopping. Hittade ett par grymma kilklackar på Monki och en zebramönstrad linnesklänning.

Idag var det framtidsdagen, det var en föreläsare som var inspirerande. Dom andra rätt trista, tur att jag fick på två olika med samma bra föreläsare då. Jag tänker iallafall inte lite på slumpen, jag vet att jag kan allt; bara jag vill det riktigt mycket och jag har lärt mig värdefull studieteknik och inte att inte glömma, jag kommer absolut inte glömma att skaffa Green Card om jag ska jobba i USA.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0