Var det någon som sa beach 2009? Skulle inte tro det..

En heldag med studentskiva och 70-års kalas. Dagen började med en tripp på stan för att hitta studentpresent till Agnes. Vid två hämtade jag upp Adam (och råkade få med mig två klänningar) på VILA outlet och vi begav oss till Dalhem, hem till Simon. Där bjöds på trevligt umgänge, god mat och tårta! Vid halv fem begav jag mig vidare mot Rute, att tillägga bör att jag inte hade en aning från början åt vilken del av Gotland det låg. Men efter ett par samtal och dividerande och lite vilsekörning hittade jag tillslut dit. Där det bjöds på mer god mat och kakor.

Som ni läst hör ni kanske att jag gett upp beach 2009. Nu kan jag lika gärna fortsätta njuta av god mat och i höst börja satsa inför beach 2010 (och bal!!)

Tyck till!
Postat av: othiss

haha jag satsar inför beach 2010 jag med:D

2009-06-07 @ 04:01:41

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0