Kolla huliganen som sticker ut huvudet från bilen! Oj, de var visst arslet..

Händelserik dag. Började med att jag hämtade upp Erica och Linnea, tog en sväng förbi Maxi, sen begav vi oss till Boda Borg där dagen skulle spenderas med resterande av klassen. Där sprang vi omkring och tänkte som galningar tills vi nästan blödde om knäna av alla krypande. Tillbaka till stan, lite snack med rektorn och tillsist solning i Almedalen med Katta och Linnea.

Vid fyra drog jag till Gråbo och min gammelmormor som fyller 91 år. Där bjöds på smörgåstårta, kakor och tårta. Tio i sex ringer Agnes och ber mig rädda henne från att vara själv vid alla föräldrar på Sp3e medelhavsinspirerande middag som vi bestämt att vi skulle gå på, så jag åker direkt dit. Jag klämde ner lite mer mat och kakor, och sen fick vi gå en intressant tipspromenad. En heltrevlig kväll!

Tyck till!
Postat av: Anonym

Isak petren hahha

2009-06-11 @ 11:09:39

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0