Jag vill ha kakan som jag äter kvar på bordet hela långa livet.

Dagarna rullar på, och nu har vi haft sommarlov i en månad. Har avslutat mina jobbtimmar hos Solfrukt med sista passet idag, och jag förväntar mig en stor smarrig lön trots de fåtal timmar jag jobbat om dagarna. Lite motigt att lämna det, grabbarna på lagret är roliga och galna att lyssna på plus att lönen där är grymt bra! Nästa år kanske jag söker sommarjobb där som försäljare.

Ikväll finns två alternativ, utgång eller inte? Sovplats kirrad i stan, men är vi taggade? Får se när Agnes slutar vad hon har att säga om saken.

Min mage kurrar, den säger att det var fem timmar sen jag åt något. Hallonpaj skulle vara gott.



när sommaren kommer
kanske vindarna blåser igen
och likgiltigheten
och stilltjen
som plågar oss än
försvinner en kväll
och vinet får ny smak igen
när sommaren kommer
bättre dar, min vän

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0