Jag ser ljuset.

Härlig arbetsdag, det är faktiskt inte så farligt när dom två första timmarna väl gått så springer tiden bara iväg. Jag kunde haft minst en sysselsatt timme till innan jag gick, sjukt vad folk köper mat! Fast sen handlade jag själv, kunde inte bestämma mig så det tog dryga timmen. Till kvällsmat blev iallafall stekt (kan inte grilla) flintastekskotlett, potatissallad och pärltomater. Till efterrätt tre dammsugare (Agnes, nu kommer jag gå upp två kilo igen!!).

Tror jag kommit på en riktigt bra affärsidé, den kan möjligtvis vara för nischad. Men jag ska nog diskutera den med mamma och se vad hon säger. Jag tror att den nog skulle funka.

Tyck till!
Postat av: agnes

haha, bra att dammsugarna kom till nytta. jag tar med fler till dig nästa gång vi ses. ;) haha.

2009-07-14 @ 22:57:21

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0