jag drömmer nog underliga drömmar om Peter Singer inatt

Jag måste bara få berömma mig själv lite här. Jag har suttit hela dagen med min filosofi-uppsats. Efter ett utbrott runt tre på att datorn låste sig fyra gånger på rad över att jag försökte se debatten på SVT som handlar om mitt filosofiska ämne, fast dom typ tagit bort den. Jag spelade in det när det gick på TV, men videon gick sönder precis efter, så jag har inte kunnat få ut bandet ur spelaren. Gav jag upp för en stund och tog en promenad med Annie. När jag kom hem satte jag mig med datorn igen, kunde lyckligtvis se 1,5 min av debatten, innan datorn låste sig igen. Sen kommer pappa och säger att grannen lyckats få ut bandet (fast bandspelaren är fortfarande trasigt), och jag kunde äntligen se hela. Nu är första utkastet av HELA uppsatsen klart. Har jag tur fixar jag iordning allt på tisdag när vi har filosofi.

Ibland hjälper hårt arbete! (hoppas jag iallafall)


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0