imponerad (och avundsjuk)

Jag måste bara få uttycka hur imponerad (och även avundsjuk) jag är på blondinbella. Hon har fullt sjå med allt hon tar sig för, är säker på sig själv och verkar älska livet. Hon har flera företag, medverkar i lets dance, startar en klädeskollektion, bedriver en tv-dagbok och går även i skolan. Damn, woman! Hur hinner hon med allt? Och framförallt, hur lyckas hon med allt? Visst jag är en driven tjej, men jämfört med henne är jag inget. Jag tycker iallafall att hon är en stor inspiratör i min vardag!

Idag har jag iallafall hunnit gå i skolan och har redan gjort matte och ekonomi, nu ska jag ta tag i resten.

Tyck till!
Postat av: Tom

.......

2009-01-15 @ 20:04:26
Postat av: annie.

haha, kära du, du behöver inte vara avundsjuk. du är så mycket mer än blondinbella ninnie!

2009-01-15 @ 21:28:14
URL: http://poplockar.webblogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0