Är det Peter Singer som håller mig vaken?

Jag förstår verkligen inte vad det är med min kropp. Jag kan inte somna om kvällarna om jag typ inte ser minst två filmer i sängen innan och sedan läser kanske en halvtimme oavsett hur trött jag är. Sen vaknar jag tidigt (kl. 10 är tidigt med tanke på hur sent jag somnar av min somna-in-procedur), och är jättetrött. Snart fixar jag verkligen inte det här längre.

Men nu ska jag skriva min filosofiuppsats, jag tror att jag har tur med hur min filosof har skrivit sin bok, jag behövde bara läsa typ mindre än två kapitel. Nu ska vi se hur kreativ jag kan vara med en filosofiuppsats en söndagmorgon i Januari.

Peter Singer har annorlunda tankar än de flesta människor,
men inom frivillig dödshjälp håller jag med honom än så länge.
(om jag förstått hans tankar rätt, det positiva väger upp mot det negativa)

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0