keep up the good work

Jobb idag, helt sjukt att man egentligen överlever 8 timmar med att stå på samma ställe och bara se ut dom dåliga potatisarna. Jag kan erkänna att mellan halv två och halv tre var det väldigt svårt, stod som i dvala. Men vid fikan klockan tre bjöds det på semla, så då fick jag i mig tillräcklig energi (socker) för den sista timmen. Välförtjänta och välbehövda pengar till Fuerteventura.

Sen blir jag galen på mig själv, jag har noll skollust, vilket jag hade de sista två veckorna i skolan. Men till nästa vecka måste jag ha förberett ett tal (instruktion), pluggat till franskaprov, psykologiprov och spanskaprov. Vaknade vid fyra i morse och kände mig nästan tvungen att skriva mitt tal, men trotsade mig själv och somnade efter en timme utan att ha skrivit ner ett enda ord. Just nu lever jag på hoppet att jag gör proven nu, sen kommer det bara bli massa förberedning till Nationella proven, sen åker jag och Li till Fuerteventura (!!), sen fortsätter förberedningen för Nationella proven, sen gör vi dom, och sen sommarlov.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0