I hate to say it, but I told you so!

Nu har det hänt. Jag har ju sagt att det kommer hända, men ingen trodde på mig. En kille i Sverige har blivit förlamad på grund av svininfluensavaccinet. Däremot säger dom att man är osäker på om det är på grund av vaccinet. What? När någon dör av svininfluensan är dom helt säkra på det, kan det inte vara på grund av att de hade svår cancer? Att dom dog av cancer? Jäkla puckon hela bunten. Svenska staten, tidningarna och företaget som tillverkar vaccinet är i maskopi. Jag ångrar som fan att jag tog vaccinet!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article6281571.ab


Tyck till!
Postat av: annie

take a chill pill ninnie!

2009-12-12 @ 18:46:03
Postat av: Tom

Källkritik Ninnie...

2009-12-13 @ 23:10:09
Postat av: Li

jag ångrar mig också!

2009-12-15 @ 19:00:19

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0