Bakisdag.

Hur kommer det sig att jag har en tendens att vilja städa när klockan blir efter tio? Det är ju då jag ska sova. Hann iallfall med att städa halva rummet, nu är det bara skrivbordet och lite leggings som ska plockas ihop. Får väl bli imorgonkväll efter jag varit på möte med RBUF.

Idag har varit en riktigt bakisdag, har bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Simon ringde och jag följde med honom och såg fotboll i Västerhejde. Slog även en pling till Olearys, han ville gärna att jag kom och lämnade CV och så kunde vi slå oss ner och prata. Tror jag går dit imorgon om jag får CV:t klart ikväll i någorlunda tid.

Tyck till!
Postat av: moonzanna

hej !



Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt plagg/ett par skor/en väska el vad du än önskar ifrån Melba.se.



Gå bara in på sidan och bestäm vad du vill vinna och låt mig veta det i tävlingsinlägget så kan du vinna precis vad du önskar.



Lycka till !!

Kram Sanna

2009-08-31 @ 14:47:27
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Kikki

Det är inte alla som lyckas ragga jobb vid 2 på natten inte:D Hoppas du får det^^

2009-08-31 @ 21:43:39

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0