Våren är den härliga tid då vi alla skyndar ut i det fria för att äntligen kunna inandas friska avgaser

Tog 10an hem och gick, helt underbart väder! Så jag gick där och njöt, tog upp min mp4 och satte på Måns låtar Cara Mia och Hope and Glory, och Linda Bengtzing, Jag ljuger så bra. Helt fantastiskt hur härlig promenad det var! Hittade några tussilago också som jag såklart plockade.

Jag överlever utan dig!

Jag har iallafall bestämt mig för att ta bättre hand om mig själv, jag ska idag försöka att verkligen städa undan allt i rummet, sedan blir det dömning. Jag avanmälde mig till RBUFs årsmöte i Linköping för att jag helt enkelt inte kommer att orka,

Ibland är det svårt att vara stark!


Tyck till!
Postat av: annie.

du är stark ändå!

2009-04-15 @ 16:27:31
URL: http://poplockar.webblogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0