vad sägs om vegeterianen Ninnie?

ASTRO MAJ:
Du är mycket medveten om dig själv och hur du ska kunna bli så attraktiv som möjligt. Våren har fått dig att blomma ut ordentligt. Din skönhet kommer från en inre styrka som har tagit lång tid för dig att bygga upp.
   Du utstrålar självsäkerhet och genuin glädje. Du är expert på att dölja de sista tecknen av din glåmiga vintertrötthet.

Ditt nya uppvaknande har också fått dig mer engagerad i globala frågor. Du väljer gärna kravmärkta varor och närodlat. Under maj kommer du att minska eller helt skippa köttet i din diet. Du vill känna dig ren och fräsch.
(elle.se)


Jag som vegeterian? Kan någon tänka sig det? Inte jag, fast man kanske skulle testa. Nja, det tål att tänkas på.

Tyck till!
Postat av: A.

jag har varit veggi i över en månad, det går hur bra som helst. :) jag mår så mycket bättre!

2008-05-06 @ 19:33:27
URL: http://aggelitos.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0