kom med oss inatt

Idag har jag inte gjort ett dugg. Jag sov till halv ett? Hur normalt är det egentligen för att vara jag? Inte alls normalt, sen hade jag även glömt dra ner rullgardinen. Men jag gick iallafall en promenad innan maten, och annars har jag gjort min historialäxa (jag gav mig själv läxa), angående hur det står till i Kina egentligen.

Annars har jag inte gjort så mycket, nu är det typ 100% bestämt att jag kommer hem den 27 Juni, bara så ni vet.


Sen den 17 Maj tar jag bussen till Sevilla, för att bli runtvisad i två dagar av Erik, sen tar vi vårt pick och pack och drar till Lissabon i sju dagar. Nu är det faktiskt nära.

image219
I Caravaca, en liten unge ville promt sitta med oss och inte lämna oss.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0