hur vill ni se en reklamfilm om solidaritet?

Idag ska vi tänka ut hur vi ska göra vår reklamfilm om solidaritet. Förslag mottages hjärtligt, då det är stora priser i potten.


Nu är det bara tre dagar kvar till Lissabon, jag har inte packat, eller jo, jag har lagt undan trosor, strumpor, bh:ar och bikinisarna. Delvis för att ha det rent, för min värdmamma åkte till Granada igår, och jag kan inte tvätta (inte med maskin). Men jag har iallafall köpt plåster, och nya sidenband till mina kilklackar.


Och nu är hemresan på gång igen, först bestämde vi den 27 juni. Men nu är det så att om volleybollaget vinner en match den 24 Maj, så åker dom till Gran Canaria, och jag får följa med. Därmed måste jag fråga idag när det är isåfall.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0