you say, go slow

Nu har jag i stort sett packat min väska, som vanligt med massor krångel, och jag kommer typ inte kunna köpa nåt utan att åka på övervikt. Men jag fixar det imorgon när jag kan stoppa ner allt, för nu är jag helt slut efter all packning. Hungrig är jag också!


Inte hade dom glamour heller när jag skulle köpa den, så det fick bli cosmopolitan. Sen köpte jag ett svindyrt läppbalsam med solskyddsfaktor.


Har suttit och smygkikat på hotellen (om jag nu kommit in på rätt hotell), och jag tycker dom är fula för att vara tre och fyrstjärniga. Men jag hoppas att maten är god iallafall. Men enligt ett hotells hemsida ska vi få amerikansk frukost, men jag åker väl ändå inte till Italien för att äta en amerikansk frukost?

image177image178
Här kommer jag kanske bo på måndag.

Musiktips mottages gärna då jag har tillgång till nedladdning (mest spanska låtar och världsartister i och för sig), och inte har bytt musik på min mp3 sen jag åkte den 6 Oktober.


Peluso




































Peluso, katten i huset, har hittat till Nurias resväska.


Tyck till!
Postat av: CAZZIS

Vilken sötmise ;) Godnatt!! :)

2008-03-07 @ 21:13:42
URL: http://cazzis.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0