when you loose something you can´t replace

Jag somnade, i fåtöljen för ungefär en timme sen, och vaknade två minuter innan Nuria frågade om jag ville ha datorn. Det är tufft nu, somnar nästan vid matbordet när vi käkar kvällsmat, men det är bara en dag kvar, och vi ska nog skippa dom tre sista lektioner, JIPPIE!


Sen har jag dragit på mig en liten förkylning, det var kanske lite dumt att cykla, fast det var bra 35 minuter, och inte jättatufft. Lite för att hålla sig varm. Men jag har iallafall käkat hostmedicin, och nåt annat som jag tror det stod skulle göra så man får tillbaks normal andning, och det känns redan lite bättre. Sen har jag faktiskt märkt av några armmuskler, då blir jag stolt!


Just nu väntar jag bara på att en klasskamrat ska ringa/sms:a/höra av sig på nåt sätt så ska jag åka med och handla lite saker. Jag behöver: en klädroller, ett par tygskor (ej converse), en typ av sjal (så jag inte är helt bar om halsen, delvis därför jag blivit förkyld), en väska, tidning (se om jag hittar på engelska), solskyddskräm för kropp och läppar. Sen om det finns annat smått och gott, men plånboken ÄR inte stor, på grund av den där resan hela tiden typ höjs i pris. Fast vi ska ju bo på 3 och 4 stjärniga hotell, och åka kryssningsbåt tillbaka till Spanien.


Gjorde den såkallade rekuperationen i matte idag, jag fick göra som jag ville, men testade. Det gick fullständigt sämst, fatal, som man skulle sagt på spanska. Till och med vikarien frågade om jag ville lämna in provet, haha.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0