rätt och fel

Ännu en halv dag som gått. Vaknade mycket sent (11.00), vilket mamma aldrig tillåtit, men min kropp är inte riktigt i balans just nu, så då får jag unna mig det. Annars går jag faktiskt upp oftas halv 10 mina lediga dagar. Annat än vad döttrarna i min värdfamilj gör, där är det typ tidigast 12.


Jag gjorde en lite mysfrukost och satte mig framför tv:n, det var en film En que piensan las mujeres (Vad tänker kvinnor på). Sen såg jag Ugly Betty, nu har det börjat visas i Spanien, säsong ett, och det slog mig att jag aldrig sett dom två första avsnitten.


Sen på eftermiddagen, efter en fullproppad mage av paella, begav jag mig ut för en långpromenad i en och en halv timme. Riktigt skönt. Och nu sitter jag här och vid kvart över åtta ska vi bege oss för att se nästa procession i Semana Santa och jag är typ död i mitt huvud.


Jag är otroligt sugen på en kladdkaka, att bara proppa i sig och sedan äta resterna till frukost. Men det dröjer väl cirka 3 månader tills jag gör en kladdkaka nästa gång.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0