nej, nu ska jag käka sardiner

Steg upp vid 11 idag. Egentligen var jag inte värd det, och egentligen kunde jag stannat uppe när jag gick upp för en visit på toaletten, men jag låg kvar och drömde en massa (men kommer inte ihåg nåt). Men jag åt iallafall frukost (med crossaint med choklad som efterrätt) och sen stack jag ut på min runda.


Annars har jag inte gjort så mycket, tiden har försvunnit, men jag har hunnit gjort matten (med en massa fel tror jag) och en promenad. Ingen lust har jag att gå ut heller, delvis för att jag vet att resan till Italien ska betalas på måndag, på söndag åker vi, och veckan efter är semana santa då det ocksa går åt en massa pengar. Men sen orkar jag inte, och tycker att det är tråkigt där vi jämt går (förklaring om varför senare kanske). Så jag och Nuria stannar hemma och kanske ser en film, eller spelar kort eller bara relaxar. Vi ska iallafall äta dom underbart goda fiskar till cena, dom andra nån onyttig macka. Jag har gjort ett smart och nyttigt val känner jag!


Mis padres me han llamado, tres veces. Det är därför jag sitter här, men dom är inte online och Matilde hon svarar inte. Det är inte lätt ibland.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0