men det måste göras

Blä, det börjar bli tid för att beställa flygbljett hem, för att dom inte ska vara superdyra. Jag hatar att bestämma mig, det är det värsta som finns. Antingen skall jag åka hem till min gammelmormors 90-årsdag som sägs bli ett stort kalas. Eller hem till Midsommar. Eller stanna kvar till typ den 26 Juni. Skolan slutar egentligen den 20, midsommarafton är den 20. Och till allt det så vet jag inte om jag kommer få vara ute längre än ett som fortfarande stör mig, eftersom jag typ aldrig träffar någon. BLÄ BLÄ BLÄ, men det måste göras.


Nu ska jag cykla, sen duscha och sen filosofi.


Tyck till!
Postat av: Erik

De ar jobbigt! Tror sjalv jag ska boka hem vid 26e nagongang ocksa, man vill ju hinna fa lite garanterad sol :D

2008-03-05 @ 23:02:55
Postat av: Li

hur har du det Ninnie? :) saknar dig!

2008-03-06 @ 12:16:49
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0