la profesora en lengua no ha venido

En välbehövlig frånvaro av en lärare gjorde att jag blev två lektioner friare (okej, en lektion skolkade jag, men då ska vi ända bara studer och jag finns inte med på närvarolistorna). Det var något jag behövde. Tog en sväng inför den billiga skoaffären (som jag blivit för snål för), jag måste hitta ett par billiga skor jag gillar till Italien, alla mina är halvtrasiga.


Imorgon tänker jag gå på marknaden, har inte bestämt vilken lektion jag tänker skolka bara. Fast engelska skulle ju vara underbart att skippa, men i måndags sa hon att alla måste komma. Då känns det lite dumt.


Idag sa en klasskompis att jag blivit brun, då sken jag upp som en sol!


Tyck till!
Postat av: Lou

Finns det några vårkänslor hos dig? Ha en superbra dag! :D

2008-03-04 @ 14:22:51
URL: http://cigaro.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0