drinks on me

En lite snabbuppdatering. Har precis sett ännu en procession, dom ser väl ganska lika ut, förutom att idag bar några på kors. Det är faktiskt rätt häftigt att se det, även om man kan få lite kramp i benen eftersom det är ganska långt.


Nu ska jag ladda upp lite bilder till datorn, så jag har plats att ta fler bilder nu under maten, festen och fler processioner ikväll och i gryningen imorgon. Jag kommer vara rätt så död imorgon känner jag. Men barnen är ju snälla och ger en karameller under processionerna om man ler sådär gulligt mot dom och kanske tar ett kort, så det får hålla mig i liv.


Tyck till!
Postat av: matilde

jag vet faktiskt inte:) antingen ska jag sy en själv, eller så får jag köpa en. jag åker till stockholm på torsdag by the way. kul! föressten, den röda väskan du köpte var skitsnygg, köpte du den på marknad? kram

2008-03-22 @ 11:34:30
URL: http://nakenchock.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0