alla stigar jag prövat

Nu har jag suttit här i drygt två timmar för att byta musik på min mp3. Inte har det gått snabbt inte, men jag har så förfärligt svårt att byta musik. Iallafall här i Spanien, då Winnerbäck får mig tillbaka till Gotland ibland. Men nu har den iallafall bytts rejält, eller låtarna har iallafall bytt till olika mappar och några har lagts till och några tagits bort. Underbara Agnes skickade även Väck mig inte imorgon med Emil Jensen, den låten påminner så mycket om när jag bodde inne i stan förra hösten. Ibland kunde det ju bli lite ensamt (jag klagar inte! Ensamt kan vara bra) eller om jag sett någon läskig film så satte jag den på reapet tre gånger och somnade så sött.


Dessvärre har jag åkt på en ganska rejäl förkylning som blivit sämre inatt, jag snorar och hostar och har ont i huvudet. Tror att jag kanske har feber också, men vågar inte ta den då jag kanske blir hindrad att inte åka på resan om jag har det (okej, egentligen tror jag inte det, jag vill bara inte veta helt säkert att jag har det för då kommer jag må ännu sämre). Hostmedicinen får iallafall följa med i min överfulla resväska.


Vi fick morotstårta idag. Den är grymt god, "innehåller inget fett", men såklart socker. Men det duger för mig, för den är inte sliskigt söt, utan gott söt.


Förvänta er inte några inlägg förrens tidigast söndagkväll. Har faktiskt inte planerat in något internetcafé-besök, och tror inte heller att vi/jag kommer att ha tid med det.



Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0