abrazos gratis

Okej, dålig uppdatering från min sida trots att jag har supermycket att berätta om. Men det beror faktiskt inte bara på mig, utan också på webblogg.se. Jag har inte kunnat logga in nämligen. Bueno, jag få väl börja att berätta.


Söndag 23/3

På dagen den sista procesionen, helt seriöst kastade dom karameller, det var inte att dom gav, kastade. Och jag fick en karamell i mitten av skallen som någon kastade utan pappar, det gjorde ont. Så nu har jag iallafall en hel påse med karameller som jag inte vet var jag ska göra av, för karameller är inte min grej egentligen, jag gillar mer att tugga. Fast i brist på annat kommer dom väl försvinna.

På eftermiddagen begav vi oss till Nagos (jag, värdsyster och hennes kompisar), efter 20 minuter ville dom gå och jag stannade kvar vid min festliga klasskamrat som hjärtligt tog emot mig. Vi begav oss till discotecet återigen, och där träffade jag på min värdsysters kusin på toaletten, jag trodde att nu låg jag riktigt illa till. Medans hon glatt började prata med mig, och sa att när jag var klar skulle jag komma ut till henne och hennes man så skulle dom bjuda mig på en drink. Sagt och gjort, jag begav mig till dem, blev bjuden på en drink och hon började prata med mig att hon förstod att jag var en sån som ville gå ut och sa att hennes kusiner var tråkiga och inte vill gå ut. Hon sa att nästa gång dom går ut ska dom ringa hit, och säga att jag följer med dom, men att jag gå med mina kompisar bara att vi lämnar stället tillsammans så jag inte går själv och hon ser till att jag kommer hem bra.


Måndag 24/3

Min festliga klasskamrat ringer och frågar om jag vill följa med och äta i hennes stuga, såklart svarar jag ja och fixar mig i ordning. Problemet kommer när jag får vänta i en timme och ingen kommer, jag gå tillbaka till huset, och kommer fram till att jag måste tagit fel på doce y media och dos y media, jag trodde det var dos y media, men hon hade sagt doce y media, men dom kom och hämtade mig och vi hade lite mysigt, sjöng spanska singstar och började se passion of the crist. Jag kom 20 minuter försent hem (tjugo över ett).


Tisdag 25/3

En tjej som jag pratade lite med på festen i söndags ringde och frågade om jag ville hänga med till Murcia. Sagt och gjort, vid fyra satt vi på bussen på väg mot Murcia, där var det nåt tåg (av människor alltså) och en massa folk på gatorna. Vi strosade omkring där i några timmar.


Idag 26/3

Idag har jag städat lite, och gått på marknaden. Jag har köpt tre par skor för hundra spänn (inte enskilt, sammanlagt), vilket är kap.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0