megastor blodblåsa - döden nästa

Hjälp, jag har fått en megastor blodblåsa på min häl. Jag skojar inte, den är 1,5 cm bred och 1 cm lång. Jag vågar inte stödja på foten, och jag är asrädd om jag typ fått blodförgiftning eller nåt. Jag har fört mig att jag läst att blodblåsor är farliga, men min värdmamma sa att man helst skulle spräcka hål på den, stämmer det enligt svenskar?


Men nu tänkte jag nog logga ut (fastnar väl ändå), men om jag loggar ut ska jag försöka ta mig till skoaffären. Skor för 1,5 euro är inget man tackar nej till precis. Men därav blodblåsor på fötterna kanske?


Sen är jag grymt chokladsugen, har varit det sen jag pratade om Sverige i fredags, om negerbollar. Får. Inte. Köpa.


Tyck till!
Postat av: jm

"min mamma säger..." att det är bäst att låta den vara, för om du puttar hål på den kan det bli inflammation och grajj. men du avgör bäst själv tror jag. :)

2008-06-02 @ 17:23:19
Postat av: julia iversson

spräck inte hål på den ninnie, det är inte bra! sätt på sån här compeed och grejer, då läker den, sakta men säkert iofs. Men då slipper du inflammation osv.

2008-06-02 @ 22:57:18

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0