fest vid Nagos

RSG är sämst på att svara på elevernas mail, visserligen svarade syon, men hade ingen makt om det och vidarebefodrade det till en annan. Som inte svarat. Det är sämst, det är en del av deras jobb.


Men nu ska jag alldeles strax hoppa i duschen, sen gå till skolan för att få reda på mitt engelskaresultat, sen går jag tillbaka till byn igen med Eli. Tror jag ska ge som förslag att vi tittar förbi det stället där vi vann vår mp4 och högtalare, för vi vann även 600 euro i sportmaterial, men det har jag inte sett en syn av.


Ikväll vankas det fest vid Nagos, stället jag gillar. Fast jag har fått rapporter om att mindre folk kommer vara där än dom andra dagarna, för att skolan inte riktigt slutat för alla. Men jag kör på ändå, inte tänker jag sitta hemma iallafall.


Tyck till!
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-13 @ 10:43:12
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej, ha det så kul på festen:D

2008-06-13 @ 10:51:27
URL: http://moonkii.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0