dom skäms inte ett dugg

Det blev upptaget igen. Dom skäms inte ett dugg, E har berätta för hennes kompisar (som jag också trodde var mina), dom tycker att jag är fjantig. Såklart började jag gråta (jag är ett vrak just nu), och dom tyckte att jag skulle vara glad och bara strunta i det. Jättelätt. Skitlätt. Verkligen. Jag är den som framställs som den dåliga. Just nu har jag en biljett till stranden, och vet inte vad jag ska göra med den. Imorgon har dom planerat en "avskedsdag/lunch/fest" för mig, allvarligt talat så känns det väldigt falskt. Jag tänker undvika all alkohol, för dricker jag kommer allt dumt åka ur mig.


Tyck till!
Postat av: A.

kom hem ninnie! vi saknar dig.

2008-06-20 @ 16:47:36
URL: http://aggelitos.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0