att jag skulle ha ett bra liv och sånt

Hittade tillslut en pub att se Sverige-matchen på igår. Grabbarna som satt och hinkade i sig öl sa att jag skulle komma dit på lördag också (Sverige-Spanien) och en sa att för varje mål Sverige gjorde skulle jag få 5 euro. Fast sen undrade han såklart vad han skulle få om Spanien gjorde mål. Vad sägs om att han får 1 euro för varje mål från Spanien, och jag 5 för varje från Sverige?


Lämnade tillbaka alla böcker som jag fått låna under skolåret, historiaboken fick jag behålla. Sen sa min communicacion audiovisual-lärare verkligen hejdå, att jag skulle ha ett bra liv och sånt, han är typ den som hjälpt mig mest under året. Delvis för att han förstår hur det är att vara utbytesstudent i en liten by (han har varit det i England). Känns sorgligt.


Sen har jag glömt att berätta, Ana blev lite väl rund om fötterna i lördags och "råkade" avslöja (hade mina aningar innan) att dom ska göra en överrasknings-hejdå-ninnie-fest. Men hon sa att jag var tvungen att se överraskad ut, jag svarade att det är det jag är bäst på.


Sen en hälsning allra helst till min PAPPA; om jag vill veta mitt saldo på kontot betyder det inte om 20 dagar, utan samma dag. Vågar inte ta ut hyran förrens jag vet hur mycket jag har. Den i min familj som läser detta ska sprida det vidare till den berörda.


Tyck till!
Postat av: Maria

fin blogg

2008-06-11 @ 17:49:17
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0