vem bor i en ananas djupt i det blå?

Just nu har jag tagit en paus från  mitt fixande med min Carnaval-kostym, delvis för att jag inte kan göra nåt mer för jag behöver köpa lim (affärerna öppnar fem) och delvis för att jag inte orkar.

Men på tal om Carnavalen, samtidigt är det en klasskamrats pojkväns födelsedag som ska firas samtidigt och jag har problem med hur länge jag får vara ute, just nu har jag maximum till ett ( !?), min värdsyster säger att vi nog får vara ute till två (och det lyser i ögonen på henne) tills jag säger att jag tycker det är tidigt. Men jag ska försöka ta mod till mig och propsa på mig mer tid, men jag tror inte jag kommer våga, fan jag är ju trots allt 18!

Jag har verkligen ingen bra dag, inatt har jag vaknat stup i kvarten. Vet inte varför men jag har sovit extremt oroligt nu i nästan två veckor, och jag som aldrig har problem att sova en hel natt utan avbrott.


Det positiva med dagen var att Matteläraren inte dök upp idag heller (hon skäller på mig för att jag inte förstår, kan det bero på hennes höga frånvaro?), så jag slutade en timme tidigare och tog en promenad hem i det relativt varma vädret.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0