ladies looking hot, shaking up what they've got

Idag har det inte varit vanlig skoldag i skolan, utan med lite roligare aktiviteter. Jag och 11 tjejer till i min klass har tränat på en dans den senaste veckan som vi framförde lite kalabalikartat, då ingen klippt ihop musiken och saker ändrades i sista stund. Sen hann jag även vara med i en tävling på franska (och jag kan ingen franska), rita och gissa, men läraren sa ordet till mig på spanska för dom tycktes det kändes som lika villkor, och vi kom på tredje plats.

image167

Igår var den sista kvällsklassen i spanska för tillfället för läraren ska operera sig. Men dom plingelingar när dom hittat en vikarie.


Ja, sen hade vi matteprov igår, och när jag (som vanligt) kommer fram och lämnar mina halvtomma svar (för att hon inte förklarar så jag förstår) så säger hon att jag måste ta tag i matten. Och jag förstår mig inte på kvinnan, det första jag ska göra är väl att lära mig det förbaskade språket, sen ska hon nog se att jag förstår hennes: Hej, jag skriver talen och svaren på en gång och låter inte er försöka förstå och så tar vi provet nästa lektion. Att tillägga är att hälften av alla spanska elever blir underkända i matte, men hon ber dom inte ta tag i matten. Nej, det är det som är felet med den spanska undervisningen, maktgalna lärare.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0