if it makes you happy, then why the hell are you so sad

Ja, nu har vardagen blivit normal igen efter att vi haft aktiviteter i skolan torsdag-fredag. På fredagen var jag och Laura med i en äta-Churros-tävling, vilket går ut på att man ska mata varandra med Churros doppade i choklad med förbundna ögon och någon ropar derecho, izquierda (höger, vänster). Sen var det lite småtävlingar och sånt.

image169

image170

På fredagen gick vi och åt med klassen och sedan var det fest vid en pub typ. Det var iallafall en lyckad dag och kväll.

image171

Sen har jag köpt material till min kostym till carnavalen som är på lördag, jag ska vara Svampbob fyrkant, och Nuria och Mariangeles ska vara bläckfisken och Patrik.


Sen under helgen har jag lyckat ladda vanliga batterier i laddaren, eller jag lyckades inte, jag hörde något puttrande från uttaget och såg att det droppade nåt svart ner på golvet. Inget jag rekommenderar.


Tyck till!
Postat av: Li

åh, vad roligt ni verkar ha! :) är allt bra med dig annars? puss!

2008-01-30 @ 22:57:37
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0