Felizidades + en massa kindpussar

image161

Idag fyller jag ar, och nej det ar inte som texten pa bilden, det ar idag den 9 januari (det blev bara ett litet fel).

Jag vet inte om det typ hander nat pa lordag for att jag fyller ar, det kanns som alla tisslar och tasslar runt omkring mig, och dom jag sitter mittemellan pa matten pratade och sa sa den ena nat som jag inte kunde uppfatta och da skrev den andra en liten lapp: es una sorpresa (=det ar en overraskning) och sa skrev den andra tillbaka: pero no entiende (=hon/han forstar inte). Men jag far val vanta och se.

Tyck till!
Postat av: Anne o Erik

Grattiskramar från oss på din stora dag!

2008-01-09 @ 18:35:55
Postat av: Erik (La Palma)

Grattis pa 18 ars dagen!

2008-01-09 @ 19:42:02

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0