¿Con que cepillas los dientes? - Con una escoba.

Jag tankte bara saga tack till alla som pa nagot satt grattade mig igar, jag ber o ursakt om jag inte svarat (exempelvis pa sms:en) for jag vet inte hur jag kan fylla pa om mina pengar tar slut. Men tack sa mycket iallafall allihopa.


image162
Min present fran den spanska familjen


Min marabou choklad haller pa att ta slut, jag har bara fyra bitar kvar..


Tyck till!
Postat av: Johanna

Grattis Ninnie!
Hoppas att du fick en fin födelsedag!
Kan inte fatta att det är ett år sedan vi sjöng singstar hemma hos dig!
Kram

2008-01-11 @ 14:40:42
URL: http://hannahpe.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahahahhahahahhaha, grymma tofflor!! :P

2008-01-12 @ 18:48:33

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0