run for your life

Ingen fara för dom 131 kalorierna jag satte i mig igår, jag tog 13 minuter på cykeln, vilket är 155 kalorier.


Idag har det varit dåligt väder, men ändå fann jag styrkan att gå ut och springa fast det regnade/chippade (vet inte om det är ett spanskt ord, som jag hittat en svensk variant på). Håller det här är jag beredd på strande i sommar.


Men jag har svårt att hitta en aktivitet där jag kan träffa folk om dagarna, de lag som finns inom idrott är typ lag, och om man inte skrev in sig i September så kan man inte göra det nu. Jag som bara vill träna och träffa folk i lagform.


Men om en halvtimme har jag (förhoppningsvis) spanskaklass, vikarien dök inte upp igår så jag hade inte det igår heller.


Och det kliar i mina fingrar efter att gå på en second hand runda, synd för mig att att det inte finns någon second hand-affär i Cieza.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0