Nattmackan gör dig tjock!

Fick reda på idag av Agnes att Matildes pojkvän Ivan vunnit engelskatävlingen som varit på Gotland och han väljer att ta med sig Matilde. Vilken lyckounge säger jag bara!


Idag kom jag på att min ekonomilärare har drag av Oskar Ericsson, idag kastade han tillexempel ett pennlock när en elev pratade med mig.


Nu har jag äntligen frågat Nuria om dom har fotbollslag för tjejer i Cieza, det finns två. Jag bad henne att fråga någon hon kände om det, och det hoppas jag hon gör för annars kommer jag vägra stranden i sommar (om det finns folk där).


Men nu tror jag att jag ska bege mig ut på min dagliga timmes-promenad som jag försöker införa. Fick kommentar idag om att jag går själv, spanjorerna påstod att dom aldrig skulle göra det. Sen snackades nåt om jag tog med mig kniv, men jag förlitar mig på mina knytnävar och Ki-gympan om det då skulle hända nåt (vilket jag inte tror). Jag går glatt min power-walk med mp3:n i högsta hugg.


Tyck till!
Postat av: Jessica

Ojsan hoppsan, det tycks vara en OSkar kopia ;)

2008-02-15 @ 19:16:21
Postat av: matilde

fasen vad du är duktigt på att promenera! herrejissus, en eloge

2008-02-19 @ 10:48:15

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0