jag har chokladsug

Jag måste ta tag i mitt liv här i Spanien, det funkar inte att leva utan att träna, min byxor liksom krymper (!?). Jag ska försöka hitta nåt fotbollslag, eller kanske börja med tennis (eller om det heter badminton? Det med rund, gul boll iallafall), då får man säkert härliga armmuskler.


I helgen har det inte hänt särskilt mycket, i söndags fick jag faktiskt färg av solen, jag brände mig tillochmed lite. Det är såna stunder som man ler lite extra mycket.


Fick äntligen svar från syon i Sverige, om två kurser som står med i beskrivningen men inte på blanketten, och ni kan aldrig gissa vad det stod:

- Titta en gång till på valblanketten.

Som om jag typ inte letat igenom den 214789285365489 gånger.



Dentro poco tiempo voy a escribir también en español, cuando tengo algo especial que decir y también para practicar escribir. Hoy es 26 días para el viaje a Italia!


Tyck till!
Postat av: Li

härligt med sol! blir det typ högsäsong där nere snart? :D

2008-02-12 @ 08:43:06
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0