jag är rädd, trots att jag är beredd

Äntligen helg säger jag bara.


Igårkväll (när jag som vanligt somnade i fåtöljen) så kom jag inte ihåg hur jag kom till badrummet, jag drömde och vaknade till och från hela natten, och jag hade en sån huvudvärk på morgonon (huvudvärk har jag också haft hela veckan). Men jag hade iallafall inte gjort något konstigt sa Maravillas, men hon hade  småskrattat lite åt mig, och sen tyckte hon det var lite konstigt att jag inte sa Buenas Noches, vilket jag säger varje kväll. Typ samma hände i förrgårkväll, jag somnade, och vaknade och var typ som nerdrogad. Aja, men med den natten, så skulle vi springa idag på gympan, jag var bara mest rädd för om jag fått feber, men det var bara en km, så det fixade jag. Men min kondition är MYCKET sämre än innan jag kom hit.

Detsamma gäller min svenska, tillexempel skrev jag träningsvärk, som verk. Detsamma gäller ordföljden, som jag känner att det jag skrivit är lite huller om buller.

Nej, nu ska jag kila och se Sexo en Nueva York, dom sista 20 minuterna.


Y aqui es un saludo de todos mis amigos españoles.


Tyck till!
Postat av: matilde

du verkar ha ett minst sagt knasigt liv därnere!

2008-02-09 @ 09:34:18
URL: http://nakenchock.webblogg.se
Postat av: Laura

hola!!!!
pues nada que me he metido aqui y como he visto que salgo en alguna foto pues te firmo xDDD
Saludos

2008-02-11 @ 18:57:11

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0