I lost my head, when I found my heart

Kom nyss hem från min dagliga vandring. Att gå i snabbt, tar den drygt 70 minuter. Det måste ända hålla min kropp i schack (för jag äter typ inget godis alls här, inte kakor och bullar för den delen heller).


Idag kom jag på en sak, när spanjorerna ska ha prov bestämmer dom ett datum. Sen en eller två dagar innan provet byter dom dag. Det är väldigt ofta som det händer, och vad jag minns gjorde inte vi det i min klass i Sverige, bara nån gång då och då.


Och att hitta en fritidsaktivitet verkar omöjligt. Men jag har ett hopp tills imorgon, jag bad min lärare i Communcacion Audiovisual att kolla upp läget för mig, och det skulle han göra. Sen har dom på det kommunala bad/gymmet imorgon samling något med sport, så en kvinna på Universidad Popular tipsade mig om att gå dit.


Tyck till!
Postat av: Li

va härligt du verkar ha det i spanien ninnie! :)

2008-02-20 @ 20:40:11
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0