goodnight goodbye

I lördags när jag var ute och sprang, och när jag sprungit klart och gjorde min stretching och mina situps. Började en man prata med mig, han frågade lite saker om vad jag tyckte om spanien och så. Sen om jag ville hänga med på att ta en runda till, och pigg i benen som jag var hängde jag med. Det slutade iallafall med att imorgon skall han lära mig Taishi eller nåt sånt och jag ska lära han engelska. Sen kom vi fram till att vi pratat med varann tidigare, han började prata med mig på medeltidsmarknade. Han heter Ceasar. Men ta det lugnt allihopa, jag är försiktigt, vi ses på offentliga platser, lite kul är det iallafall.


På fredag ska vi åka till Murcia och se Zapatero (statsminister här i Spanien, och den 9 Mars är det val här). Det ska bli tufft!

Och ikväll är det Cara a Cara - Debatt med PSOE och PP.

Visst ni förresten att vi har en lag i Sverige att när det är val ska partierna hålla debatter?


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0