därför stramar brallan

Nu ska jag alldeles strax ut på min runda, men nu tillagt med intervaller. Men först en uppdatering.


Min klasskamrater lämnade in deras historiarbete idag, jag tror inte att någon hade skrivit mindre än 15 sidor. Men jag tror även att dom fick beskedet att dom var tvugna att göra provet (för dom inte hade fått 8,5 eller högre på ett tidigare arbete).


Vi hade engelskaprov idag, det gick väl okej. Men jag har ingen aning om vad dom olika formerna i futuro och pasado heter, så jag skrev bara det jag tyckte passa. Det viktigaste är väl ändå att man kan formerna? Inte namnet på dom.


Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi åker till Italien, det är typ ingen som fattar det. Måste börja packa. Vi fick även hem lappar idag om att vår målsman ska skriva under att vi får åka, och vi ska skriva under att vi ska ta hand om hotellrummen, inte förstöra nåt följa med på alla aktiviteter, inte dricka alkohol, inte röka (vanligt eller annat). Jag säger såhär: Gör en lärare det, gör jag det med. Lika rättigheter för alla.


Någon som har tips på koordinations-och flexibilitetsövningar till mitt Educación Fisica arbete?


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0