como perder un chico en 10 días

Nu är det söndag igen, eller den har nästan passerat. Jag gillar inte söndagarna här, det finns absolut inget att göra, inte ens mataffärerna har öppet.


Men nu måste jag skryta lite. I fredags begav jag mig ut för en powerwalk (hade funderingar innan på att sprina, men tänkte att jag aldrig skulle orka), men helt plötsligt så började jag springa. Jag sprang en långrunda (drygt 30 minuters springning och 30 minuters powerwalk). Sen igår gick jag en powerwalk på morgonen och imorse sprang jag samma runda igen plus att jag stannade efter hela rundan och gjorde sit-ups och armhävningar och gick sedan halva rundan tillbaka igen. Jag är stolt över mig.


Sen berättade mamma att dom/vi kanske ska skaffa hund, jag trodde knappt mina ögon/öron.


Denna helg har Maravillas gjort en jättegod morotstårta, enkel ska den ocksa vara att göra och inte så jätteonyttig. Den är såklart redan uppäten.


Tyck till!
Postat av: jen

HURTBULLE!!!! ;D

2008-02-17 @ 21:33:43

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0